I Aetas Diagnostics’ Salgsbetingelser kan du læse mere om betingelserne for, hvordan vi sælger vores ydelser.
Hvem er vi?
Aetas Diagnostics er en privat speciallæge praksis og diagnostikvirksomhed. Vi udfører longevity behandlinger og biologiske analyser af både private individer, virksomheder og for den offentlige sundhedssektor.
Vores adresse og kontaktoplysninger er:
Aetas Diagnostics Aps
Strandvejen 64D, 2.
2900 Hellerup
Tlf. +45 70 70 74 64
CVR : 41304731
Køb af produkter og booking af aftaler
Køb af vores produkter foregår enten på vores hjemmeside aetas.dk eller i vores klinik. Når du køber en vare fra os, accepterer du også vores Vilkår og Betingelser og vores privatlivspolitik. Ved booking skal du oplyse dit navn, e-mail, telefonnummer og cpr-nummer. Hvis du er udenlandsk statsborger og ikke har et cpr-nummer, bedes du oplyse dit nationale ID-nummer. Du vil modtage en bekræftelse pr. e-mail ved booking samt en faktura for købet.
Vores Produkter
Indholdet af vores produktpakker er beskrevet på vores website. Vores helbredsundersøgelser er bygget op som grundpakker hvor der kan tilvælges moduler. Under “Inkluderede Biomarkører” kan du se hvad der er inkluderet og hvad der kan vælges som tillæg. Vi fakturerer for konsultationstid, som benyttes udover det inkluderede, ligesom at ydelser der indgår i vores behandling af dig som der er behov for, faktureres efter behov.
Priser og betaling
Vores priser er angivet på vores website og i vores korrespondance til dig. Vi fakturerer dig for ydelserne forud for din konsultation. Enkelte ydelser så som ekstra konsultationstid og yderligere prøver vil blive efterfaktureret. Alle ordrer skal betales ved bestilling enten i forvejen eller på stedet i klinikken. Ved at betale for ordren accepterer du vores priser, salgsbetingelser og privatlivspolitik. Alle priser er i DKK og er fritaget for moms.
Vi forbeholder os ret til at ændre vores priser. Du kan betale med VISA-Dankort, VISA, VISA Elektron, Mastercard og MobilePay samt gavekort. Ved booking af en aftale via vores hjemmeside foretages betalingen med det samme.
Aflysning af konsultationer og refusion
Aflysning af tider til prøvetagning og konsultationer skal ske 96 timer før den bookede tid, for at vi kan refundere dit køb. Tiden beregnes fra det tidspunkt, vi modtager din aflysning skriftligt på vores e-mail, inden for vores åbningstider. Aflysning efter 96 timer før din aftale refunderes ikke, men et tilgodebevis kan udstedes, hvis vi modtager din aflysning inden for 24 timer før din aftale. Aflysning inden for 24 timer før din aftale kan hverken refunderes eller udstedes en tilgodebevis.
Ændring af din konsultationstid
Du kan flytte din aftale op til 24 timer før din aftale. I nogle tilfælde kan der pålægges en gebyr for ændring. Tiden beregnes fra det tidspunkt, inden for vores åbningstider, hvor vi modtager en besked fra dig skriftligt på vores e-mail.
Reservationer
Vi kan kun sælge en vare, så længe den er på lager, derfor forbeholder vi os retten til udsolgte varer. Uklare resultater kan forekomme i sjældne tilfælde, og det betragtes som et leveret resultat. Vi forbeholder os retten til forsinkelser i svartider på grund af uforudsete begivenheder. I nogle tilfælde kan der opstå fejl, som kan betyde, at du skal tage din test igen.
Ansvarsfraskrivelse
Informationen på denne hjemmeside er kun til informationsformål. Intet materiale på denne hjemmeside, medmindre det udtrykkeligt er angivet, er til behandling og diagnose af sygdomme. Informationen på denne hjemmeside udgør kun information om sundhedsoptimering. Hvis du har en diagnose, er under medicinsk behandling eller er gravid, bør du altid konsultere din egen læge, før du starter en ny behandling. Ignorer aldrig eller udsæt råd fra din egen læge på grund af noget, du har læst på denne hjemmeside.
Abonnementsvilkår
Oprettelse
Abonnementet anses for at være tegnet, og aftalen anses for at være indgået, når du har modtaget din ordrebekræftelse.
Når du tegner et Baseline- eller Health Intelligence-abonnement, er du bundet i 6 måneder.
Du er bundet i 6 måneder med en opsigelsesfrist på 1 måned.
Årlig helbredsundersøgelse
For at være berettiget til din årlige helbredsundersøgelse skal du have været medlem i 12 måneder. Efter de 12 måneder skal du træffe beslutning om, hvorvidt du ønsker at fortsætte som medlem. Hvis du ikke ønsker at fortsætte som medlem, opsiger vi dit abonnement med det samme, og du skal ikke betale yderligere. Hvis du ønsker at fortsætte som medlem, fortsætter din abonnementsaftale som før.
Opsigelse af abonnement
Du kan opsige dit abonnement ved at kontakte Aetas via e-mail eller telefonisk. Opsigelsesfristen er på 1 måned og omfatter både den pågældende måned og den efterfølgende måned.
Hvis du beslutter dig for at opsige dit medlemskab og senere ønsker at genindtræde, vil du have akkumuleret kredit. For eksempel, hvis du har betalt i 10 måneder, opsiger dit abonnement med en måneds varsel, og senere genindtræder, har du 11 måneders betaling som kredit. Ved genindtrædelse skal du kun betale for den sidste måned for at få din årlige helbredsundersøgelse.
Tilbagebetaling ved opsigelse
Hvis du har betalt for en periode, der ligger efter den korrekte opsigelse af abonnementet, sørger vi for at tilbagebetale pengene for denne periode.
Ændringer i abonnementet
Vi forbeholder os retten til at ændre abonnementsvilkårene. I tilfælde af væsentlige ændringer vil du blive informeret, inden ændringerne træder i kraft. Du har mulighed for at opsige abonnementet som følge af væsentlige ændringer, selvom det er inden for bindingsperioden.
*Væsentlige ændringer kan indebære prisstigninger, ændring af rabatter og andre fordele.